Tuesday, September 10, 2013

ඔබට කැමති English වචනයක් ලගට mouse point එක ගෙනගිය විට එහි තේරුම පෙන්වන..

ඔබට කැමති English වචනයක් ලගට mouse point එක ගෙනගිය විට එහි තේරුම පෙන්වන......................


                      
                                  අදවන විට ඉන්තර්ජාලය අපට නැවතුම බැරි දෙයක් වී ඇත. අන්තර්ජාලයේ සැරිසරන අපට බොහෝ English වචන අපට හම්බ වෙනවා. සමහර බොහෝ දුරට එම වචන වල තේරුම නොදන්නා වචනද අපට අනන්තවත් හමුවෙනවා. එම වචනයේ තේරුම දැනගැනීමට අවශ්‍ය නම් බොහෝ දෙනා කරන්න මදුර වැනි English සිංහල ඩික්ෂනේරිය භාවිතාකර එහි තේරුම ලබා . එහෙත් ඊට වඩා බොහෝ පහසු ක්‍රමයක් මේවනවිට ඇත. මෙය තමා වෙබ් බ්‍රොව්සර් එකටම ඩික්ෂනේරිය install කරගැනීම. එමගින් අපට තේරුම අවශ්‍ය English වචනය ලදට mouse point එක ගෙන ගිය විට ඊට පහලින් එම වචනයට ආසන්නතම තේරුම ලබා දේ. 


                 ඇත්තම කිව්වොත් මේක මට කිව්වේ මගේ යාලුවෙක්. ඉතින් මම හිතුවා ඔයාලටත් කියන්න ඕනේ කියලා.මම හිතන්නේ මේක හොයාගන්න ඇත්තේ ලංකාවේ කෙනෙක් මම හරියටම දන්නේ නැ කවුද කියා. කවුරු උනත් වටිනා දෙයක් තමා දීලා තියන්නේ. මමත් ස්තුති වනත් වෙනවා.

download

4 comments: